Voor Outlook op IOS (iPad en iPhone)
Lees hieronder de stapsgewijze instructies om je emailaccount opnieuw in te stellen op Android
Stap 1: Open Outlook, en klik op het menu icoontje linksboven
Stap 2: Klik helemaal linksonderin op het tandwiel, hiermee open je de instellingen van Outlook
Stap 3: Klik vervolgens op je emailadres
Stap 4: Klik onderin op Account verwijderen, en vervolgens klik je op Verwijderen van dit apparaat.
Stap 5: Nu gaan we je emailadres opnieuw instellen. Klik op de knop Emailaccount toevoegen.
Vul vervolgens je emailadres in en klik onderin op Account toevoegen
Stap 6: Klik (Indien je dit scherm te zien krijgt) rechtsboven op Geen IMAP, en vervolgens op Ander accounttype, en Selecteer vervolgens Exchange. Zie je dit scherm niet, dan kun je deze stap overslaan en door naar stap 7.
Stap 7: Vul de volgende gegevens inE-mailadres: Is al ingevuld, hoeft niet aangepast te wordenWachtwoord: Het wachtwoord van uw emailadresserver: mail.jmmcweb.nlgebruikersnaam: Vul hier hetzelfde in als E-mailadres
De velden Beschrijving en Domein mogen leeg gelaten worden.
Stap 8: Klik vervolgens rechtsbovenin op het vinkje. Je account wordt nu ingesteld en je kunt je email weer gebruiken!